26 Haziran 2011 Pazar

Diziler Diziler

       
Yabancı dizilerle aranız nasıldır? Benim güncel olarak takip ettiğim yedi dizi vardır ki bu yazıda da onlardan bahsedeceğim.

How I Met Your Mother  => Duymayan yoktur sanıyorum ki. Müthiş bir komedi. Lily-Marshall çifti gözdem olsa da her karakter ayrıca tapılasıdır. ( Aa yok Barney’den bahsetmeyeceğim, o zaten insan değil.)

The Big Bang Theory  => Favori karakterlerim Sheldon ve Raj. Tabi Amy’de diziye katıldığından beri müthiş bir hava estiriyor, o ayrı.)

The Event  => Kaderi nereye gidiyor bu dizinin bir türlü kestirebilmiş değilim. Çoğu kişi adını bile duymamıştır ama ben fazlasıyla beğeniyorum. ( Sean’a asılanı keserim. Bir münasip koca her birimize Sean gibi. )

Game Of Thrones  => Yeni sayılacak bir dizi. 10. Bölümü de yayınlanıp sezon finali yapmış bulunuyorlar. Son 2 bölümde Sibel Kekilli’yi de görüyoruz. Diziye gelirsek tarihi olaylar içine harmanlanmış mistik ögeler var ve sıkılmadan heyecanla ( kimi zaman çıkarttığımız “haassssiktir” sesi eşliğinde ) izliyoruz.

Mad Love  => HIMYM çakması. Ama izliyorum, bütün dizilerim sezon finali yapınca Mad Love’a sığındım. Kadro muazzam olduğu için izletiyor kendisini kerata. Espriler de çok kaliteli. Favor adamım Larry.

Glee  => Yabancı müzik dinlemeyi seviyorsanız bu diziye kesinlikle bayılacaksınız. 2.sezonu da bitirdiler ve emin adımlarla ilerliyorlar. Bu kadar emek harcanan bir dizi daha yoktur komedi dalında. Her bölüme en az 3 şarkı-koreografi hazırlığı her baba yiğidin harcı değildir. İzleyin, izletin. ( Kurt adlı gay arkadaşımıza alışmanız biraz zaman alacak ama yılmayın derim. )

Modern Family  => Hop, burada duralım. Bütün dizilerin içinde komedi diyorsak işte bunu tek geçerim. Her karakterin yarılarak güldüğümüz özellikleri diziyi daha da coşturuyor. Sevmediğiniz tek bir tip olmayacak, iddialıyım.

O zaman iyi seyirler =)
Kbrcek.

1 yorum:

  1. Selam.
    Bir ara bilim kurgu olan stargate serisini izledim ardın dan Fringe Dexter yei bölümlerini merak ediyorum tabi.
    Blogger dostları arasın da dizi hastası bir bu kızı bilirim ===>
    http://just-for-real.blogspot.com/

    YanıtlaSil