24 Haziran 2011 Cuma

Bir Fotoğraf Çekinebilir miyiz ? Ama adam gibi


  Ben giriş konuşmam için aşk yerine daha önemli bir konudan bahsetmek istiyorum.Profil fotograflarında dudaklarını büzüp ve/veya sacını tutup fotograf cekme bagımlısı kızlardan.Bu caktırmadan büyüyen bir akımdır.

   Malum kızımız elini sacına koyup cektirdiği fotograflarda sanki doğal bir poz vermiş havası yaratmak istiyor.İlk fotografına baktıgınızde evet olabilir diyorsunuz fakat 15. fotografında da aynı olunca öhh dedrtiyor.Hele de ayna karşısına gecmiş bir elinde cep telefonu ya da fotograf makinası diğer elide sacında olunca cidden komik oluyor.

   Bir diğer benzer durumda dudak büzme. Fakat burda ki durum doğalmış numarası yapmak değil sevimliymiş numarası yapmaktır.Bak kabul ediyorum bir fotograf öyle olur ikincisi öyle olur hadi üçüncüsüde olsun ama yirminciside öyle olmasın abi ya.Aslında böyle yapan bazı kızlar çirkinliklerini örtmek için yaparlar.Ama bak bazıları."Aslında ben güzelimdir ama böyle poz verdiğim için çirkin cıktım.Ama cok sevimliyim diğğmiii"  gibisinden bir iç güdüsel savunma yaparlar.Bir de bunlara "  Çok tatlısın.Çok seksi çıkmış.Dudakların güzelmiş"   diyen abaza erkeklerimizde var.Asıl sorun onlardan oluşuyor.Onlar böyle yapıp veriyor gazı veriyor gazı garibimde bu pozun cok tuttuğunu artık böyle poz vermesi gerektiğine kanaat getiriyor.

  Bir de hem sacını tutmuş hem de dudak bükmüşler var ne siz sorun ne ben söyleyeyim.Sakın beni yanlış anlamayın ben sizi sevdiğimden uyarıyorum.İtici oluyorsunuz farketmiyorsunuz bebişlerim.Eğer bu anlattıklarımı daha önce farketmediyseniz bir facebookunuzda gezinti yapın.Ne kadar haklı olduğumu anlayacaksınız.Baktınız ki sizde böyle biri yok , o zaman siz seçilmiş kişisiniz sevinin.

  Neyse sonra ergen gerilerinin daha garip hallerini yine çekiştiririz.Keşke bu kadarla kalsalardı iyiydi.O zaman öptüm.

  Elo
   
   

1 yorum:

  1. ahaha çok güldüm en güzeli bu şimdiye kadar okuduklarımın. Devamı gelirse harika olur başarılar ;)

    YanıtlaSil